Ekim 03, 2010

"sana ve Jennie'ye ragmen nihayet disari cikabildim" dedim.

Cok konustugum herkes tarafindan bilinen bir gercektir. Ama kendi kendime konustugumu bilenlerin sayisi bi ayagin parmaklarini gecmez. Ayni evde yasadigim icin sayin babacigim ve esi biliyor tabii, annem de daha once onunla yasadigim icin biliyor. Iki arkadasimin da bildigini varsayarsak... Bes etti, diigmi? Yalniz kaldigimda, tuvalette ve ozellikle dusta belirli senaryolar uzerine ikili konusmalar yaparim. Tabi etrafimda insanlar olunca bu isi icerden yurutuyorum.

Bazen aklima o kadar guzel seyler geliyor ki sonra hatirlamadigim icin cok uzuluyorum. Ama elimde olan bir sey degil. Cocuklar, ben SUREKLI ne dusundugumu unutuyorum! Babamin anneannesi alzheimerdan olmustu. Babam hep, "Hepimizin sonu oyle olacak" der. Henuz cok genc oldugumu hatirlatmak isterim, ayrica cevizi cok severim. Kuru uzum de cabasi.

Buraya gecen yil tasindim. Burasi Istanbul. Ilk zamanlar, sevgilimden de ayrilmis olmanin da korukledigi bir ruh haliyle, kendimi bosanip baba evine donmus 25'lik gibi hissediyordum. Sonra gecti. Simdi kendimi daha cok "isleri yoluna koyasiya kadar arkadasta kaliyo" gibi hissediyorum. Arkadas burda babam oluyor tabi.

Iletisim yayinlarinin '93 basimi cep kitaplarini bileniniz vardir mutlaka. Felsefe iceren, bol psikoloji yardimli, bir nevi ruh hastaliklari romanlari gibidir. Kitaplar genelde, psikaytrik duzeyde bir hastanin gunlukleri halindedir. Iste Sari Duvar Kagidi da o kitplardan biri. Charlotte Perkins Gilman tarafindan yazilmis. Blog icin adres dusunurken dusunurken bu aklima geldi. O kitabi surekli okurum. -ne anlattigini soylemeyecegim, okuyun!- Sonumun kitaptaki kadin gibi olmasini istemedigim icin, blog yazmaya karar verdim. Birilerinin okuyup okumamasi onemli degil. Ben yine de kaydetmeliyim. Dedigin gibi, cocuklar, ben SUREKLI ne dusundugumu unutuyorum!



cokkucuknot: benim bilgisayarim yok! Bunlari iPad'den yaziyorum, bu nedenle Turkce karakter kullanmakta sorun yasiyorum. Sonra demedi demeyin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder