Ekim 06, 2010

ona yanlış yapana dermiş "madafaka" !

Abi, çok saçma değil mi? 

Ben hiç bir Türk evladının herhangi bir "yamuk" durumunda madafaka diyeceğini zannetmiyorum. Daha doğrusu hayal edemiyorum. Mesela ben çok küfrederim; ama şu yaşıma kadar hiç sinirlenince "madafaka" demedim. Küfür dediğin çirkin bi şey ama, bi' üslûbu var sonuçta. Hep bir Amerikan dizileri ve filmleri etkisi var aslında. Merak etmeyin "gizli güç Amerika, her şeyin altında o var aslında, bunlar hep Amerika'nın oyunu" demeye getirmiyorum. Ama çok üzücü değil mi ya? Şimdi rap dediğin çok küfüre dayalı bi' şey; sonuçta adamlar sinirli ama çok havalı oldukları içim "ananıskiyim, orospu" falan demiyolar, "madafaka, biğç" falan diyolar yani. Sizi bilmem ama ben bunu ciddi bir havalılık göstergesi olarak algılıyorum. Bi' de hazır konu Amerika'nın etkisiyken bi' şey de daha söylemek istiyorum: Hani bu west coast east cost falan var ya, basketbolda falan da var hatta, ama rap müzik dedikleri şeyde o geçmişte kalmış aslında. Yani artık öyle bi fight durumu yok. Ben böyle onların el haraketlerini falan da öğrenmiştim, yapıyodum falan. Ama sonra artık onların bi' numarası olmadığını öğrenince çok üzülmüştüm. Bi' tek Snoop Dogg west coast falan diye bağırınıyomuş hala. Dedim ki ben de kendi kendime o benim halimden anlar. Telefaon açtım konuştuk falan. O da çok dolmuş tabi, biz yılların rapperları gangstaları olarak çok dertliyiz şu aralar. Ağladı falan, Katy çok kaprisliymiş falan onları anlattı. Çok üzüldüm, garibim ya.

Şimdi sabah sabah nerden esti böyle rapper ayağı falan diye soracak olursanız, bi' arkadaşım var, kendisi çok ağır rapper. Ama yani kayıt alıyo falan yani, öyle ağır, ciddi bi' iş bu onun için. Neyse işte artık nerden aklıma geldiyse "ne yazıyolar da söylüyolar oolum bunlar" falan deyip myspace adreslerine girdim işte. Başlık da onlara ithafen zaten. Şarkılardan birinde geçiyodu. Yine başa dönüyorum ama, ABİ sizce de çok saçma değil mi?! Arkadaşım X duymasın ama, valla çok samimiyetsiz bi' laf ya. Neyse gün gelir de burayı okursanız X ve M gerçekten özür diliyorum ama, Türkçe küfredin abi siz de. Bu arada, M, seni çok seviyorum. Bil yani yavrum.

Cuma günü sayın babacığımın doğum günü. Çok güzel hediyeler almıştım, paket hazırlamıştım hatta. Ama dün akşam öğrendim ki doğum günü planlarına ben dahil değilmişim. Babamın haberi yok tabi ona sürpriz olacak ama, Gül yine de beni hiç bi' şeye dahil etmeyi düşünmemiş. Şimdi pek sorun etmiyorum ama, şaka maka çok üzüldüm yani. Böyle koydu bi' bu olay bana ya. Tabi hemen Gizem'i aradım. Ağladım ağladım böyle, bi' de konuşurken ağlayınca ben çok hıçkırıyorum ya çok komik oluyo, insanlar fark ediyo mu bilmiyorum da yani, dudağım büzülüyo falan böyle. "Znt ağlıyor izle video hd zNt "  ÇOK YAKINDA! Neyse işte düşündük taşındık, Gül'ün çıkışına gidip bi' ayar çekmeye karar verdik. Çünkü Gizem "Bu Gül de fazla oluyo artık yea" dedi. Sanırım sonra Gül'ü öldürüp eve gelip yemek falan yicektim. O an ağladığım için tam hatırlayamadım şimdi ama bi an düşündüm de NE ALAKASI VAR OOLUM?!

Şimdi gidip kendime Wienerwald'dan parmesanlı tavuk sipariş vereceğim. Yalnız nasıl Wienerwald nasıl okunuyo bilmiyorum ve bu beni çok üzüyo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder