Ekim 10, 2010

Ruh, Bal ve Lokum.

Canlarim, Dunya Ruh Sagligi Gununuz kutlu olsun!

Benden baska ne bekleyebilirsiniz bilmiyorum. O kadar duyarliyim ki, kimsenin haberdar olmadigi boyle bir gunde ruh sagligi bozuk olan herkes icin elimden geleni yaptim. Babama kek ve cay yaptim. Bazi seyleri duzeltmeye en yakininizdakinden baslamaniz gerekir. Ben de yardim etmeYe en yakinimdan basladim. Saka bir yana, bugunun bi' onemi oldugunun farkinda degildim. Giller 365 gun ogrenci ajandasi kullaniyorum da, kedilisinden, orda yaziyordu. Sonra girdin internete arastirdim. Yani google'a yazip wikipedia'ya baktim demek istiyorum. 1992'den beri kutlaniyormus. Belirli bir yardim konusu belirlenip onun hakkinda calismalar yapiyorlarmupis. Cok iyi degil mi? Bence oyle. Orda bi' yerde bizi hatirlayan insanlar var. Bilmek guzel.

Bal ve Lokum da bugunun kedileri. Doktor Zerrin Dede'nin. Kendisi Izmir'de yasiyor. Zerrin Teyze, once Bal'i evine almis. Bal bes yasinda ve erkek. Sonra tabi kedi asigi olmus falan. Komurlukte Lokum'u bulmus sonra, Lokum da bembeyaz bir kedi, disi kendisi. Demis ki Zerrin'cigim "Iste ogluma es olacak gelini buldum!". Ama sonra Lokum'un aslinda Ferhunde oldugu ortaya cikmis. Hem oksanmayi sevmiyor hem de Bal'la iyi gecinemiyorlarmis. Yalniz Ferhunde benzetmesi bana ait degil yani, belirtmek isterim. Burdan Zerrin'cigimin Yaprak Dokumu izledigini de anlamis oluyoruz.

Ruffles Originals'in arkasinda "En eski sorfculere ait hiyerogliflerin (MO 1500) Hawaii'de bir magarada bulundugunu biliyor muydun?" yaziyo. Gercekten oyle mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder